کد خبر: ۷۴۰۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰ 01 May 2019

به گزارش تابناک تبریز،در حالی که کمتر از ۵ ساعت به شروع دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی باقی مانده است، حدود ۳۰ هزار هوادار تراکتورسازی در اطراف ورزشگاه حضور دارند.

هواداران تراکتورسازی از شش ساعت قبل از شروع مسابقه در اطراف ورزشگاه حضور دارند.تعداد زیادی از هواداران این تیم از شهرهای مختلفی چون ارومیه، خوی، بندر ترکمن و … به تبریز آمده‌اند تا از این تیم حمایت کنند. گیت‌های فروش بلیت این دیدار بسیار شلوغ است و به نظر می‌رسد تا پیش از سوت آغاز این دیدار، طرفیت ورزشگاه پر شود.

ترافیک روانی در اتوبان شهید کسایی خروجی ورزشگاه یادگار امام (ره) حاکم بوده و هواداران با پرچم‌های قرمز به سمت استادیوم حرکت می‌کنند.
سفر هواداران ترکمن تراکتور به تبریز با هزینه سردار

تراکتورسازی امروز در شرایطی از پرسپولیس در ورزشگاه یادگار امام تبریز میزبانی می کند که پیش بینی می شود هواداران این تیم ورزشگاه را پر کنند. از این رو تعدادی هوادار ترکمن نیز برای حمایت از تراکتور به تبریز سفر کرده اند.

این هواداران که امروز به تبریز رسیدند، در صحبت های خود اعلام کردند که با هزینه سردار آزمون این سفر را انجام دادند و هدف اصلی شان از حضور در ورزشگاه یادگار امام تشکر از باشگاه تراکتورسازی و هواداران این تیم بابت کمک رسانی به سیل زدگان استان گلستان و به خصوص آق قلا است.

سردار آزمون محبوبیت خاصی نزد هواداران تراکتورسازی دارد و اقدام اخیر او نیز در همین راستا صورت گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :